Bewertungen von Masala Bar Amsterdam

Neue Beurteilungen

5.0
Janneke
4 Juni 2026

Was heerlijk! En wat is er veel keuze. We gaan vaker bestellen!

Wim
28 Mai 2026

Eten was lekker. Alleen de bezorging was erg laat. Kreeg bericht dat eten onderweg was, maar ruim een half uur werd het bezorgd. De masala bar is letterlijk 5 min. van ons huis.

Joyce van eerde
26 Mai 2026

Duurde veel te lang

Patricia
26 Mai 2026

Eten was zoals altijd heerlijk. Alleen de peper en zuur die erbij besteld waren zaten er niet bij. Volgende keer beter.

Ingrid
25 Mai 2026

👍🏻

Michiel Odinot
25 Mai 2026

Helaas het zuur en de sambal vergeten ..en bij openmaken hete kip rottirol slechts 1 stukhe kip en veel aardappel erin ..jammer ..we bestelden altijd graag ..maar gaan dit nu niet meer wagen

Enrico Witte
24 Mai 2026

Eten was erg lekker en goed warm. Goede smaak en zeker genoeg om twee keer van te eten. Bezorging duurde helaas wat langer

Rowan
23 Mai 2026
Petra Pelgrim
23 Mai 2026
Jessica
23 Mai 2026

Heerlijk eten, ruim voldoende, goede bezorging. Helaas weinig kousenband en heel veel aardappelen. Dat mag wel andersom.

Taatje
22 Mai 2026

Heerlijk!

Ilja
20 Mai 2026

Altijd goed!

Rachid
18 Mai 2026
E.vos
15 Mai 2026
Jan Kist
13 Mai 2026

Eindelijk weer een orginele Roti gegeten. Mijn 2 zoons en ik vonden het heerlijk. De hoeveelheid was ruim voldoende.

Jill Ophof
12 Mai 2026

Het eten is echt altijd fantastische. Maar de bezorging en de tijd dat het duurt is erg jammer. Ik hoop dat dit beter word

Gertjan
10 Mai 2026

Gewoon weer een heerlijke maaltijd en keurig op tijd bezorgd. Ik had het non veg menu 1, prijs kwaliteit is top!

PW
10 Mai 2026

Lekker en snel bezorgd

aad
9 Mai 2026

altijd heerlijk

Astrid
7 Mai 2026

Was weer heerlijk, mag alleen wat meer saus bij de Roti. Maar we hebben gesmuld.

Ingrid
7 Mai 2026

Was heerlijk

Petra
6 Mai 2026

Het eten was wel lekker, maar helaas koud van temperatuur.

Rachid
3 Mai 2026
Truus
2 Mai 2026

Het is echt een plezier om bij Masala Bar ons eten te bestellen. Wij genieten afwisselend van zowel de Surinaamse gerechten als die uit de Indiase keuken. En zo fijn dat we kunnen kiezen tussen naan en rijst bij die laatste. De porties zijn groot en de bakken goed gevuld: heerlijk qua smaak. Ook maken we af en toe de keuze: 2 kleinere porties voor een bepaalde prijs. Ook die zijn meer dan genoeg. Vandaag nog aan tafel gezegd: het smaakt ook altijd lekker!

I. De Jong
1 Mai 2026

Heerlijk en ruime porties!

Thea
29 April 2026

We hebben heel lekker gegeten. Royale porties. Heel smakelijk. Werd mooi op aangegeven tijd bezorgd!! Een aanrader!!!

Michiel Odinot
28 April 2026

Was toppp

Rachid
24 April 2026
Erik vos
23 April 2026
Bianca
22 April 2026

Vriendelijke bezorging. Eten was netjes op temperatuur. Alle ingrediënten waren rijkelijk aanwezig. Iets meer saus bij de aardappels en kousenband maakt het helemaal af!

Simmie
21 April 2026

Netjes op tijd, vriendelijke bezorger. 2 verschillende curry's met fluffy rijst en garlic naan. Alweer heeeeerlijk!

Mike
21 April 2026

Was zoals gewoonlijk weer overheerlijk !!

Anoniem
19 April 2026

Altijd lekker eten en snel bezorgd. Goede prijzen ook. Zeker een aanrader

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Michiel
17 April 2026

Was weer zeer goed...en zeer vriendelijke bezorger...tot de volgende bestelling

Evelien
16 April 2026

Sausje vergeten. Werd in no time nabezorgd.

Petra
16 April 2026

Superlekker!

Sylvia
16 April 2026
Thom
14 April 2026

Wederom heerlijk gegeten en snelle bezorging, tot de volgende keer!

Monique
14 April 2026

Heerlijk eten en vlot bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Truus
13 April 2026

Ontzettend lekker eten., elke keer weer! De één lust graag Surinaams en de ander is dol op de Indiase.keuken: super fijn. Masala Bar staat bij ons bovenaan de bestellijst.

Esther Huisman
13 April 2026

was heerlijk

Michiel
13 April 2026

Pittige chilisausbakje was open gegaan tijdens transport vermoedenlijk....verder was alles top.. Bedankt

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

aad
12 April 2026

prima eten en goede bezorging top

R.
12 April 2026
Monique
7 April 2026

Bezorging was vlot en de maaltijd was heerlijk

Esther Huisman
5 April 2026
Chantal
5 April 2026

Paar keer al besteld hier Roti kip is heerlijk Nooit lang hoeven wachten op miin eten Ga zo door

Shirly
5 April 2026

Eerste keer besteld. Kreeg een tip van een collega. Eten was erg lekker, voldoende warm, netjes ingepakt en op tijd bezorgd. Prima prijs/kwaliteit verhouding! Wij bestellen zeker nog eens.

Gertjan
3 April 2026

Ik heb hier vaker besteld en altijd heerlijk eten voor een vriendelijke prijs.

Michiel
2 April 2026

Was weer zeer goed

Astrid
30 März 2026

Heerlijk eten, had nu de Roti, en bani met kip😃

Michiel Odinot
30 März 2026

Was top..kwaliteitsvoedsel ..goed verzorgd ..goedcvetpakt en zeer smakenlijk

Tiago
29 März 2026

Zeer tevreden. Heerlijk eten! Kwaliteit is het zeker.

Brain
27 März 2026

Goed gevulde rotirol

Kees
27 März 2026

Heerlijk

Bregje
26 März 2026

Heerlijk eten en keurig op tijd bezorgd!

Françoise
26 März 2026

Op tijd klaar, lekker warm en het smaakt fantastisch. Zeer vriendelijk. En de bak zit echt vol!

Karim
25 März 2026

Eten was op zn Surinaams heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar

Raquia Aithrou
24 März 2026

Het was weer heerlijk zoals gewoonlijk !!!

Erik
24 März 2026

Het eten is altijd erg goed

Anja
23 März 2026

Ik heb om 18.00 eten besteld voor 1 persoon en heb het pas om 19.45 ontvangen en daarbij was het eten lauw en de heb banaan zacht als boter en de saté saus koud jammer maar ben er klaar mee dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Wil van der Horst
23 März 2026

Wij vonden het erg lekker en voor herhaling vatbaar.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Remi
22 März 2026

Op het drukste moment van de dag een bestelling gedaan waardoor de bezorging ietsje langer duurde. Eten was fantastisch het was echt heerlijk !! Lekker pittig, en echte roti. Een aanrader zijn wel echt de Onion bhaji. 5 sterren !

G. van As
21 März 2026

Erg lekker gegeten, maar een uur en kwartier later bezorgd dan aangegeven. Zonder een bericht van Masala Bar. Ook telefonisch moeilijk bereikbaar. Eten dus goed, maar ophalen is aan te raden.

Ilja
21 März 2026
erik
20 März 2026

Had iets meer kip kunnen zijn, Voor de rest weer erg goed.

Jolanda
19 März 2026

Het duurde echt lang (1 uur en 3 kwartier) voordat het eten bezorgd werd. Het eten was wel heet en heerlijk van smaak.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Rajesh
18 März 2026

Lekkere Roti

Rowan
18 März 2026
Eline
16 März 2026
Niki
16 März 2026

Rotimaaltijd en gefrituurde snacks waren heerlijk, zoals altijd. De tempeh is mijn favoriet. We moesten wel 20 minuten langer wachten met ophalen dan vermeld bij het bestellen, maar daar werd netjes over gebeld.

Catharina Scholten
15 März 2026

Was weer heerlijk zoals altijd ..

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Veen
13 März 2026
Mastenbroek
11 März 2026

Had iets warmer gekund maar lekker hoor 👍🏻

R.
11 März 2026

Snelle service, ruim op tijd bezorgd, het eten is van topkwaliteit!

Simmie
10 März 2026

Vandaag roti, lekker!

Hijne
10 März 2026
Erik Vos
9 März 2026

Ik denk dat ik iets fout heb gedaan want ik dacht nasi mix vlees kip enz + 1 portie extra lam had besteld maar kreeg alleen 2 X lam.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Kjeld De ruiter
6 März 2026

Ga zo door

Rajesh
4 März 2026

Goede bezorgservice

Petra Pelgrim
2 März 2026

Heerlijk gegeten

Astrid
2 März 2026

Was weer heerlijk, bedankt 😃

Veen
2 März 2026
Rik
28 Februar 2026

Eten was lekker, maar 2 uur wachten op een bestelling is echt absurd. Ook al heb je het druk. Een excuses voor het wachten was wel op zijn plaats geweest. De vorige keer duurde het namelijk ook al 1,5 uur voordat de bestelling er was. Dit moet echt oprecht beter, anders raak je op termijn gewoon je klanten kwijt. Doe vooral iets met de feedback zou ik zeggen 😉.

Dennis
28 Februar 2026

Het eten is altijd super lekker, goed van smaak en temperatuur. Maar de bestelling kwam pas na 2 uur. Dat vind ik toch wel een minpuntje.

Aad
26 Februar 2026

Heerlijk zoals altijd kleinzoon z n favoriet bami ketchup

Saida ait hrou
24 Februar 2026

Was weer heerlijk! We hebben genoten. Bedankt voor de geweldige service en heerlijk eten

Svenja
24 Februar 2026

Heerlijk!

Wim
24 Februar 2026
JDJPhotographyNL
21 Februar 2026

Geweldig als altijd, vooral zo doorgaan. 😁

erik
21 Februar 2026

Lekker met als de vorige keer. Alleen jammer als je via iDeal betaald, de fooi voor de zaak is en niet voor de bezorger.

R.
17 Februar 2026
Petra
17 Februar 2026

Heel lekker gegeten. Helaas moesten we heel lang wachten.

Jessica
14 Februar 2026

Heerlijk eten, we gaan hier zeker vaker bestellen!

Francoise
14 Februar 2026

Was weer superlekker.

Daniëlle
14 Februar 2026

Heerlijk.

Yolande
13 Februar 2026

Lekker eten en snel bezorgd

Marco
11 Februar 2026

Heerlijke roti rol. Goedgevuld. Aardige bezorger 💯👊🏽

De Boer
8 Februar 2026

Heerlijke Roti

R.
7 Februar 2026