Bewertungen von Masala Bar Amsterdam
Neue Beurteilungen
Janneke
Was heerlijk! En wat is er veel keuze. We gaan vaker bestellen!
Wim
Eten was lekker. Alleen de bezorging was erg laat. Kreeg bericht dat eten onderweg was, maar ruim een half uur werd het bezorgd. De masala bar is letterlijk 5 min. van ons huis.
Joyce van eerde
Duurde veel te lang
Patricia
Eten was zoals altijd heerlijk. Alleen de peper en zuur die erbij besteld waren zaten er niet bij. Volgende keer beter.
Ingrid
👍🏻
Michiel Odinot
Helaas het zuur en de sambal vergeten ..en bij openmaken hete kip rottirol slechts 1 stukhe kip en veel aardappel erin ..jammer ..we bestelden altijd graag ..maar gaan dit nu niet meer wagen
Enrico Witte
Eten was erg lekker en goed warm. Goede smaak en zeker genoeg om twee keer van te eten. Bezorging duurde helaas wat langer
Rowan
Petra Pelgrim
Jessica
Heerlijk eten, ruim voldoende, goede bezorging. Helaas weinig kousenband en heel veel aardappelen. Dat mag wel andersom.
Taatje
Heerlijk!
Ilja
Altijd goed!
Rachid
E.vos
Jan Kist
Eindelijk weer een orginele Roti gegeten. Mijn 2 zoons en ik vonden het heerlijk. De hoeveelheid was ruim voldoende.
Jill Ophof
Het eten is echt altijd fantastische. Maar de bezorging en de tijd dat het duurt is erg jammer. Ik hoop dat dit beter word
Gertjan
Gewoon weer een heerlijke maaltijd en keurig op tijd bezorgd. Ik had het non veg menu 1, prijs kwaliteit is top!
PW
Lekker en snel bezorgd
aad
altijd heerlijk
Astrid
Was weer heerlijk, mag alleen wat meer saus bij de Roti. Maar we hebben gesmuld.
Ingrid
Was heerlijk
Petra
Het eten was wel lekker, maar helaas koud van temperatuur.
Rachid
Truus
Het is echt een plezier om bij Masala Bar ons eten te bestellen. Wij genieten afwisselend van zowel de Surinaamse gerechten als die uit de Indiase keuken. En zo fijn dat we kunnen kiezen tussen naan en rijst bij die laatste. De porties zijn groot en de bakken goed gevuld: heerlijk qua smaak. Ook maken we af en toe de keuze: 2 kleinere porties voor een bepaalde prijs. Ook die zijn meer dan genoeg. Vandaag nog aan tafel gezegd: het smaakt ook altijd lekker!
I. De Jong
Heerlijk en ruime porties!
Thea
We hebben heel lekker gegeten. Royale porties. Heel smakelijk. Werd mooi op aangegeven tijd bezorgd!! Een aanrader!!!
Michiel Odinot
Was toppp
Rachid
Erik vos
Bianca
Vriendelijke bezorging. Eten was netjes op temperatuur. Alle ingrediënten waren rijkelijk aanwezig. Iets meer saus bij de aardappels en kousenband maakt het helemaal af!
Simmie
Netjes op tijd, vriendelijke bezorger. 2 verschillende curry's met fluffy rijst en garlic naan. Alweer heeeeerlijk!
Mike
Was zoals gewoonlijk weer overheerlijk !!
Anoniem
Altijd lekker eten en snel bezorgd. Goede prijzen ook. Zeker een aanrader
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Michiel
Was weer zeer goed...en zeer vriendelijke bezorger...tot de volgende bestelling
Evelien
Sausje vergeten. Werd in no time nabezorgd.
Petra
Superlekker!
Sylvia
Thom
Wederom heerlijk gegeten en snelle bezorging, tot de volgende keer!
Monique
Heerlijk eten en vlot bezorgd
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Truus
Ontzettend lekker eten., elke keer weer! De één lust graag Surinaams en de ander is dol op de Indiase.keuken: super fijn. Masala Bar staat bij ons bovenaan de bestellijst.
Esther Huisman
was heerlijk
Michiel
Pittige chilisausbakje was open gegaan tijdens transport vermoedenlijk....verder was alles top.. Bedankt
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
aad
prima eten en goede bezorging top
R.
Monique
Bezorging was vlot en de maaltijd was heerlijk
Esther Huisman
Chantal
Paar keer al besteld hier Roti kip is heerlijk Nooit lang hoeven wachten op miin eten Ga zo door
Shirly
Eerste keer besteld. Kreeg een tip van een collega. Eten was erg lekker, voldoende warm, netjes ingepakt en op tijd bezorgd. Prima prijs/kwaliteit verhouding! Wij bestellen zeker nog eens.
Gertjan
Ik heb hier vaker besteld en altijd heerlijk eten voor een vriendelijke prijs.
Michiel
Was weer zeer goed
Astrid
Heerlijk eten, had nu de Roti, en bani met kip😃
Michiel Odinot
Was top..kwaliteitsvoedsel ..goed verzorgd ..goedcvetpakt en zeer smakenlijk
Tiago
Zeer tevreden. Heerlijk eten! Kwaliteit is het zeker.
Brain
Goed gevulde rotirol
Kees
Heerlijk
Bregje
Heerlijk eten en keurig op tijd bezorgd!
Françoise
Op tijd klaar, lekker warm en het smaakt fantastisch. Zeer vriendelijk. En de bak zit echt vol!
Karim
Eten was op zn Surinaams heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar
Raquia Aithrou
Het was weer heerlijk zoals gewoonlijk !!!
Erik
Het eten is altijd erg goed
Anja
Ik heb om 18.00 eten besteld voor 1 persoon en heb het pas om 19.45 ontvangen en daarbij was het eten lauw en de heb banaan zacht als boter en de saté saus koud jammer maar ben er klaar mee dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Wil van der Horst
Wij vonden het erg lekker en voor herhaling vatbaar.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Remi
Op het drukste moment van de dag een bestelling gedaan waardoor de bezorging ietsje langer duurde. Eten was fantastisch het was echt heerlijk !! Lekker pittig, en echte roti. Een aanrader zijn wel echt de Onion bhaji. 5 sterren !
G. van As
Erg lekker gegeten, maar een uur en kwartier later bezorgd dan aangegeven. Zonder een bericht van Masala Bar. Ook telefonisch moeilijk bereikbaar. Eten dus goed, maar ophalen is aan te raden.
Ilja
erik
Had iets meer kip kunnen zijn, Voor de rest weer erg goed.
Jolanda
Het duurde echt lang (1 uur en 3 kwartier) voordat het eten bezorgd werd. Het eten was wel heet en heerlijk van smaak.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Rajesh
Lekkere Roti
Rowan
Eline
Niki
Rotimaaltijd en gefrituurde snacks waren heerlijk, zoals altijd. De tempeh is mijn favoriet. We moesten wel 20 minuten langer wachten met ophalen dan vermeld bij het bestellen, maar daar werd netjes over gebeld.
Catharina Scholten
Was weer heerlijk zoals altijd ..
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Veen
Mastenbroek
Had iets warmer gekund maar lekker hoor 👍🏻
R.
Snelle service, ruim op tijd bezorgd, het eten is van topkwaliteit!
Simmie
Vandaag roti, lekker!
Hijne
Erik Vos
Ik denk dat ik iets fout heb gedaan want ik dacht nasi mix vlees kip enz + 1 portie extra lam had besteld maar kreeg alleen 2 X lam.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Kjeld De ruiter
Ga zo door
Rajesh
Goede bezorgservice
Petra Pelgrim
Heerlijk gegeten
Astrid
Was weer heerlijk, bedankt 😃
Veen
Rik
Eten was lekker, maar 2 uur wachten op een bestelling is echt absurd. Ook al heb je het druk. Een excuses voor het wachten was wel op zijn plaats geweest. De vorige keer duurde het namelijk ook al 1,5 uur voordat de bestelling er was. Dit moet echt oprecht beter, anders raak je op termijn gewoon je klanten kwijt. Doe vooral iets met de feedback zou ik zeggen 😉.
Dennis
Het eten is altijd super lekker, goed van smaak en temperatuur. Maar de bestelling kwam pas na 2 uur. Dat vind ik toch wel een minpuntje.
Aad
Heerlijk zoals altijd kleinzoon z n favoriet bami ketchup
Saida ait hrou
Was weer heerlijk! We hebben genoten. Bedankt voor de geweldige service en heerlijk eten
Svenja
Heerlijk!
Wim
JDJPhotographyNL
Geweldig als altijd, vooral zo doorgaan. 😁
erik
Lekker met als de vorige keer. Alleen jammer als je via iDeal betaald, de fooi voor de zaak is en niet voor de bezorger.
R.
Petra
Heel lekker gegeten. Helaas moesten we heel lang wachten.
Jessica
Heerlijk eten, we gaan hier zeker vaker bestellen!
Francoise
Was weer superlekker.
Daniëlle
Heerlijk.
Yolande
Lekker eten en snel bezorgd
Marco
Heerlijke roti rol. Goedgevuld. Aardige bezorger 💯👊🏽
De Boer
Heerlijke Roti